مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 24 مرداد 1399 ساعت 08:552020-08-14دانش

ثبت 86 هزار پروپوزال پژوهشی کارشناسی ارشد در «سامانه پژوهشیار»


مشاور برنامه ریزی راهبردی رییس دانشگاه آزاد گفت: در حال حاضر بیش از 86 هزار پروپوزال پژوهشی کارشناسی ارشد و قریب 15 هزار پروپوزال دوره دکتری در این شبکه ثبت شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از دانشگاه آزاد، بهروز طهماسب کاظمی در پانزدهمین جلسه هیأت امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان زنجان ضمن تبریک اعیاد ذی الحجه و روز مباهله گفت: امروز شاهد احیای تمدن نوین اسلامی با محوریت ایران اسلامی و افول و نابودی قریب الوقوع تمدن توخالی غرب هستیم و دانشگاه به عنوان رکن تربیت نیروی عاقله جامعه مهمترین نقش را ایفا می کند.

وی با اشاره به اینکه دانشگاه محل تربیت نیروی انسانی به عنوان ارزشمندترین سرمایه و ثروت جامعه و مبدأ تحولات علمی و آرمانخواهی سیاسی و اجتماعی است، اظهار داشت: حرکت و سمت و سوی دانشگاه است که مسیر تمدن اسلامی را مشخص خواهد کرد.

رییس مرکز سنجش و پذیرش و امور فارغ التحصیلی دانشگاه آزاد اسلامی با یادآوری شکل گیری پویایی و نوآوری بسیار توسط اساتید دانشگاه اظهار داشت: ایده ها و طرح های اجرایی ارزشمندی در راستای حل مشکلات کشور یکی پس از دیگری در دانشگاه آزاد اسلامی در حال شکل گیری و اجرایی شدن است.

وی در ادامه با تشریح نقش دانشگاه در جریان تحولات علمی برای حل مسائل کشور خاطرنشان کرد: بزرگترین سازمان هوشمند پژوهش و تو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثبت 86 هزار پروپوزال پژوهشی کارشناسی ارشد در «سامانه پژوهشیار»

ثبت 86 هزار پروپوزال پژوهشی کارشناسی ارشد در «سامانه پژوهشیار»