مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 مرداد 1399 ساعت 11:102020-08-13سياسي

مسئولان کشور موافق تعطیلی مراسم محرم نیستند


امام جمعه انزلی با اشاره به اینکه اقامه عزاداری امام حسین (ع) یک اصل مسلم و وظیفه است، گفت: هیچکدام از مسئولان کشور موافق تعطیلی مراسم محرم نیستند.

- انزلی- امام جمعه انزلی با اشاره به اینکه اقامه عزاداری امام حسین (ع) یک اصل مسلم و وظیفه است، گفت: هیچکدام از مسئولان کشور موافق تعطیلی مراسم محرم نیستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام سید عبدالجواد شمس الدین امروز (پنجشنبه) در گردهمایی عاشوراییان بندرانزلی در مصلای این شهر اظهار کرد: شرایط خاصی که امسال بر عزاداری محرم حاکم است خارج از سفارشات دین نیست و با توجه به اینکه محافظت از جان شرعا واجب است، نمی توان نسبت به آن بی تفاوت بوده و با عذر شرعی به خود صدمه زد و یا زمینه آسیب دیگران را فراهم کرد.

وی با بیان اینکه برنامه های خارج از چارچوب و مخالف با عقل، شرع و عرف همچون قمه زنی، موجبات سو استفاده دشمنان را فراهم می کند، افزود: امسال وظیفه سنگین تری برعهده داریم تا اجازه ندهیم این سفینه نجات خاموش شود در غیر این صورت قطعاً با هجوم شبهات مواجه می شویم.

امام جمعه انزلی تصریح کرد: در اعجاز و بیمه بودن مجالس عزاداری امام حسین (ع) تردیدی نداریم اما رفتار ما باید به گونه ای باشد که دیگران از آن سو استفاده نکنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسئولان کشور موافق تعطیلی مراسم محرم نیستند

مسئولان کشور موافق تعطیلی مراسم محرم نیستند