مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 مرداد 1399 ساعت 11:002020-08-13بين الملل

تلاش رژیم صهیونیستی برای در اقلیت قرار گرفتن ساکنان فلسطینی قدس


رییس سازمان مبارزه با یهودی سازی در قدس خبر داد که رژیم صهیونیستی در تلاش است تا بتواند شهر قدس را از وجود مردم فلسطین خالی کرده و کاری کند که ساکنان فلسطینی قدس بیش از 13 تا 16 درصد نباشند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، ناصر الهدمی رییس سازمان مبارزه با یهودی سازی در قدس تأکید کرد رژیم صهیونیستی قصد دارد کاری کند که فلسطینیان ساکن قدس در این شهر در اقلیت قرار بگیرند.

الهدمی به خبرگزاری صفا گفت که رژیم صهیونیستی به شدت در تلاش است تا بتواند شهر قدس را از وجود مردم فلسطین خالی کرده و کاری کند که مهاجرت کنند و ساکنان فلسطینی قدس بیش از  13 تا 16 درصد نباشند.

وی با اشاره به تلاش صهیونیست ها برای تغییر بافت جمعیتی شهر قدس و احداث شهرکهای صهیونیست نشین، تصریح کرد، شدت گرفتن روند تخریب منازل فلسطینیان بیانگر واقعیت جدیدی است که به رسمیت شناختن قدس به عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی، عامل اصلی آن است.

این مسئول فلسطینی با بیان اینکه مجموع فلسطینی های حاضر در قدس حدود 40 درصد از ساکنان این شهر است تأکید کرد، این تعداد همه ساله کاهش می یابند و رژیم صهیونیستی نیز در پی تصویب قوانینی است تا به ساکنان قدس اجازه ندهند مجوز ساخت ساختمان بگیرند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تلاش رژیم صهیونیستی برای در اقلیت قرار گرفتن ساکنان فلسطینی قدس

تلاش رژیم صهیونیستی برای در اقلیت قرار گرفتن ساکنان فلسطینی قدس