مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 مرداد 1399 ساعت 10:402020-08-13سياسي

شرایط کنونی احیای روضه های خانگی را ایجاب می کند


نماینده ولی فقیه در استان زنجان تاکید کرد: در شرایط کنونی جامعه باید نسبت به احیای روضه های خانگی اقدام کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آیت الله علی خاتمی ظهر پنج شنبه در جمع روحانیون استان زنجان در محل حسیننه اعظم زنجان، با بیان اینکه بارها در فرمایشات رهبر معظم انقلاب این نکته شنیده شده است که متدینین، مسئله پروتکل های بهداشتی را بیشتر رعایت می کنند و این موضوع در عمل نیز به اثبات رسیده است، گفت: متدینین برای تقویت دینی خود همه این مسائل را مراعات کرده، مسئله ولایت مداری را به جا آورده و از فرمایشات مراجع عظام تقلید در این زمینه پیروی کردند.

وی افزود: ستاد کرونا نیز اعلام کرد آنچه که مربوط به محافل دینی و مذهبی بود فقط 23 درصد بحث آلودگی داشت که البته عقل و شرع به ما حکم می کند که اگر بحث آلودگی یک صدم درصد نیز باشد، باید اجتناب صورت گیرد.

خاتمی با یادآوری اینکه امام راحل در فقه جواهری فرمودند یکی از فاکتورهای مهم فقه جواهری، اقتضای زمان یعنی مسئله زمان و مکان است، تصریح کرد: اصل دین و شریعت تعطیل بردار نیست اما تاکتیک ها با مقتضیات زمان و شرایط متفاوت است.

نماینده ولی فقیه در استان زنجان با اشاره به اینکه دوازده معصوم (ع) که جانشینان پیامبر گرامی اسلام (ص) هستند باید همه خصوصیات خَلقی و خُلقی پیامبر را داشته باشند، ادامه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شرایط کنونی احیای روضه های خانگی را ایجاب می کند

شرایط کنونی احیای روضه های خانگی را ایجاب می کند