مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 مرداد 1399 ساعت 10:402020-08-13سياسي

استفاده از ظرفیت بقاع متبرکه در تولید و اشتغال


مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه از اجرای طرح شمیم خدمت در راستای عمل به فرمان مقام معظم رهبری مبنی بر تحقق جهش تولید در استان کرمانشاه خبر داد.

- حجت الاسلام و المسلمین محمد صالحی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: طرح شمیم خدمت با هدف ایجاد اشتغالزایی با استفاده از ظرفیت بقاع متبرکه در کشور اجرا می شود.

وی خاطرنشان کرد: عملیاتی نمودن فرامین مقام معظم رهبری یکی از اهداف سازمان اوقاف است که اکنون با توجه به شرایط و وضعیت اقتصادی مردم، توانمندسازی افراد فاقد شغل با محوریت بقاع متبرکه با ایجاد اشتغال پایدار در دستور کار قرار گرفته.

مدیرکل اوقاف استان کرمانشاه اظهار کرد: مراکز افق بقاع متبرکه با تعامل با صاحبان مشاغل، کارگاه ها و کارخانه ها، فرصت های شغلی و نیروهای مستعد پیرامون بقاع متبرکه را شناسایی می کنند و بنگاه کاریابی یکی از ارکان این طرح است.

حجت الاسلام صالحی در ادامه با بیان اینکه تا کنون اقداماتی از قبیل راه اندازی کارگاه خیاطی جهت زنان بی سرپرست، تهیه طرح کاشت گیاهان دارویی و غذایی پیرامون بقاع و.

در دستور کار این اداره کل قرار گرفته ابراز امیدواری کرد در آینده ای نزدیک بتوانیم شاهد رونق اقتصادی و گره گشایی از مشکلات مردم با تکیه بر ظرفیت امامزادگان و موقوفات باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استفاده از ظرفیت بقاع متبرکه در تولید و اشتغال

استفاده از ظرفیت بقاع متبرکه در تولید و اشتغال