مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 مرداد 1399 ساعت 10:352020-08-13سياسي

ضرورت جذب اعتبارات باقی مانده از سال 98 توسط ادارات لرستان


استاندار لرستان بر ضرورت جذب اعتبارات باقی مانده از سال 98 توسط دستگاه های اجرایی این استان تاکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سید موسی خادمی امروز پنجشنبه در شورای اداری لرستان با حضور رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور گفت: پرداخت مطالبات خانواده های محترم شهدا و ایثارگران از اقدامات ارزشمندی است که توسط معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران انجام گرفته است.

وی اظهار داشت: مدیریت نعمتی است برای خدمت به مردم و مدیران در نظر داشته باشند که در این فرصت کوتاه، به بهترین شکل ممکن انجام وظیفه کنند.

استاندار لرستان در ادامه بر جذب اعتبارات باقی مانده از سال 98 تأکید کرد و افزود: مدیران دستگاه های اجرایی با توجه به مدت اندک باقیمانده نسبت به جذب اعتبارات، طبق جدول زمانبندی عمل کنند.

خادمی تصریح کرد: دستگاه های اجرایی که موفق به جذب اعتبارات نشوند از سرجمع بودجه آنها کاسته و در جاهای دیگری که استان نیاز دارد هزینه خواهد شد.

وی، لزوم تسریع در مبادله موافقت نامه ها را خواستار شد و گفت: در بحث اوراق، به غیر از موضوعات مرتبط با سیل، سایر موارد در زمینه طرح های استان تعیین تکلیف شده است.

استاندار لرستان با اشاره به طرح ابلاغی دولت در رابطه با فروش بخشی از اموال مازاد برای تأمین کسری بودجه ادارات دولتی، بیان داشت: د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت جذب اعتبارات باقی مانده از سال 98 توسط ادارات لرستان

ضرورت جذب اعتبارات باقی مانده از سال 98 توسط ادارات لرستان