مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 مرداد 1399 ساعت 10:302020-08-13سياسي

وضعیت نامناسب مسیر سیاهکل به دیلمان برازنده گیلان نیست


نماینده ولی فقیه در گیلان با بیان اینکه وضعیت نامناسب مسیر حدود 20 کیلومتری سیاهکل به دیلمان برازنده مسؤولین نظام به ویژه مسؤولین استان گیلان نیست، - به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، آیت الله رسول فلاحتی امروز در مراسم بهره برداری از فاز نخست پروژه آب رسانی ملکوت طرح آب رسانی 11 روستای شهرستان املش با بیان اینکه همه مسؤولین نظام اسلامی باید قدردان مردم باشند، اظهار کرد: مسؤولین باید از مردم اعتذار بجویند که پس از گذشت 40 سال از انقلاب، اکنون به روستاها آب رسانی می شود، البته نظام خدمات بسیاری کرده و آثار آن را مشاهده می کنیم و از این حیث راضی هستیم اما قانع نیستیم.

وی با بیان اینکه زندگی شهرنشین ها در سایه تلاش روستاییان است، گفت: روستاییان به آن اوج، عزت، رشد، تعالی و اقتداری که باید برسند، هنوز نرسیدند و اگر ادعا می کنیم نباید مهاجرت از روستاها به شهرها صورت بپذیرد و باید بخشی از خدمات شهرها به روستاها سوق داده شود.

نماینده ولی فقیه در گیلان با اشاره به اهمیت آب بیان کرد: خدای متعال در قرآن می فرماید که هر موجود زنده را از آب آفریدیم بنابراین آب مایه حیات و هستی انسان با آب است.

فلاحتی با تأکید بر اینکه باید قدر آب را بدانیم، گفت: همان گونه که به فکر سلامت جسم خود هستیم باید آب را بهینه سازی کرده و از آن بهینه استفاده کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وضعیت نامناسب مسیر سیاهکل به دیلمان برازنده گیلان نیست

وضعیت نامناسب مسیر سیاهکل به دیلمان برازنده گیلان نیست