مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 مرداد 1399 ساعت 10:252020-08-13سياسي

نیروی انتظامی ضامن اجرای مراسم عزاداری محرم


نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی گفت: اگر اطمینانی از ناحیه نیروی انتظامی به مردم داده شود مردم می توانند با آرامش و با رعایت پروتکل های بهداشتی به مراسم عزاداری محرم بپردازند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، آیت الله علم الهدی در دیدار امروز پنجشنبه خود با سردار اشتری و فرماندهان استان خراسان رضوی با اشاره به اینکه امسال بسیاری از مردمی که عزاداری محرم را در خانه های خود برگزار می کردند به خاطر این ویروس منحوس و شرایط اجرای پروتکل های بهداشتی، امکان این کار را ندارند، گفت: شما عزیزان ضامن اجرای مراسم عزاداری محرم هستید، اگر یک آرامش و اطمینانی از ناحیه نیروی انتظامی به مردم داده شود مردم می توانند با آرامش و با رعایت پروتکل های بهداشتی به مراسم عزاداری محرم بپردازند.

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی اظهار کرد: جشن عید غدیر با وجود تمام محدودیت ها بسیار با شکوه برگزار شد و همه مردم شهر در خیابان ها و فضاهای سرباز، نظاره گر جشن و شادی عید غدیر بودند، هرچند که خیلی از مسئولان به نحوه برگزاری آن کمک کردند.

راهنمایی و رانندگی نیز با بودن در کنار مردم به برگزاری کاروان های شادی بسیار کمک کردند.

امام جمعه مشهد با اشاره به اینکه شورای هیئات با همکاری نیروی انتظامی کمک کنند تا مردم بدون نگرانی و دغدغه مراسم محرم را برگزار کنند، بیان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نیروی انتظامی ضامن اجرای مراسم عزاداری محرم

نیروی انتظامی ضامن اجرای مراسم عزاداری محرم