مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 مرداد 1399 ساعت 10:102020-08-13ورزشي

لغو مسابقات جام جهانی فوتبال پیوند اعضا به میزبانی ایتالیا


دبیر فدراسیون پیوند اعضاء و بیماری های خاص از لغو مسابقات جام جهانی فوتبال پیوند اعضاء به میزبانی ایتالیا خبر داد و گفت: این مسابقات قرار بود شهریورماه به میزبانی ایتالیا برگزار شود که از سوی فدراسیون جهانی لغو و به زمان دیگری موکول شد.

- دبیر فدراسیون پیوند اعضاء و بیماری های خاص از لغو مسابقات جام جهانی فوتبال پیوند اعضاء به میزبانی ایتالیا خبر داد و گفت: این مسابقات قرار بود شهریورماه به میزبانی ایتالیا برگزار شود که از سوی فدراسیون جهانی لغو و به زمان دیگری موکول شد.

سید محسن موسوی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: مسابقات جام جهانی فوتبال پیوند اعضاء قرار بود 9تا 15 شهریورماه به میزبانی ایتالیا برگزار شود که به دلیل تشدید بیماری کرونا این مسابقات از سوی فدراسیون جهانی لغو و به زمان دیگری موکول شد.

وی همچنین از لغو مسابقات جهانی پیوند اعضاء در سال 2021 در آمریکا خبر داد و گفت: مسابقات جهانی پیوند اعضاء قرار بود در سال 2021 به میزبانی آمریکا برگزار شود که به دلیل نامناسب بودن شرایط این کشور از نظر بیماری کرونا کشور آمریکا خواستار لغو این مسابقات از سوی فدراسیون جهانی شد و هنوز مشخص نیست این مسابقات در سال 2021 چه زمانی و به میزبانی چه کشوری برگزار خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لغو مسابقات جام جهانی فوتبال پیوند اعضا به میزبانی ایتالیا

لغو مسابقات جام جهانی فوتبال پیوند اعضا به میزبانی ایتالیا