مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 مرداد 1399 ساعت 10:102020-08-13فناوري

دانلود بازی ماشین های تندرو


Simulator – ماشین های تندرو عنوانی از یک بازی ماشینی در سبک مسابقه ای (ریسینگ) است که به شکل رایگان توسعه داده شده و به وسیله استودیوی آمریکایی Play365 برای موبایل ها و تبلت های اندرویدی به انتشار رسیده است.

فارسروید نیز به درخواست شما عزیزان اقدام به تهیه، بررسی و انتشار این بازی برای دیوایس های اندرویدی کرده و آن را به همراه نسخه ای مود شده جهت دانلود فراهم سازی کرده است.

برخی از مهم ترین بازی های استودیوی Play365 عبارت اند از عناوینی همچون Metal Soldiers ، Moto Traffic Race ، Game of Warriors ، Bus Rush و Zombie Squad .

بازی Drive for Speed: Simulator به ادعای سازنده اش یک بازی شبیه ساز رانندگی است که در آن بازیکنان می توانند سوار بر ماشین های مختلف از جمله ماشین های اسپرت در سطح شهر یا جاده ها به رانندگی بپردازند و به جز گشت و گذار عادی، در مسابقات ماشین سواری هم شرکت کنند و حسابی به وجد بیایند.

در ساخت بازی Drive for Speed: Simulator سعی شده تا مأموریت های مختلفی طراحی شود تا باعث شود این بازی خیلی زود تکراری نشود.

این یعنی فقط مسابقه دادن و سبقت گرفتن از رقبا کار اصلی شما در این بازی نیست و باید گفت که چندین نوع بازی و مأموریت در انتظار شما هستند.

همانطور که حدس زدنش نیز راحت است، در بازی ماشین های تندرو می توانید ماشین خود را تغییر داده و به مدل های بهتر ارتقاء دهید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانلود بازی ماشین های تندرو

دانلود بازی ماشین های تندرو