مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 مرداد 1399 ساعت 10:052020-08-13اقتصادي

ایجاد زیرساخت های لازم برای ذخیره نفت گاز یورو در تربت حیدریه


مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه تربت حیدریه گفت: زیرساخت های لازم برای ذخیره نفت گاز یورو توسط کارکنان منطقه صورت گرفته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تربت حیدریه، جواد بلندی ظهر امروز در نشست خبری با  اصحاب رسانه تربت حیدریه ضمن تبریک روز خبرنگار، افزود: امروز کار خبرنگار با توسعه فضای مجازی و انعکاس حجم زیادی از اخبار درست و نادرست به مراتب سخت تر از گذشته است، چرا که رصد و انعکاس درست اخبار در سطح جامعه از جمله کارهای خبرنگاران است که به راستی خبرنگاران به کار خود متعهد هستند که خبرها را از مجرای درست خود انتشار دهند.

مدیر شرکت پخش فرآورده های نفتی منطقه تربت حیدریه ادامه داد: تزریق امید و نشاط و ترسیم راه روشن آینده نیز از جمله وظایف جامعه خبری است که در تقابل با معاندین نظام و انقلاب که متاسفانه هر روز کاری جز سیاه نمایی از جامعه ندارند، به روشنگری و امیدوار کردن جامعه بپردازند .

وی گفت: تربت حیدریه را در منطقه تحت پوشش داریم و سوخت رسانی به آنها را انجام می دهیم همچنین تامین سوخت 42 معدن بزرگ را در منطقه عهده دار هستیم.

بلندی ادامه داد: از آنجایی که منطقه تربت حیدریه یک قطب کشاورزی است، سوخت رسانی ادوات کشاورزی را نیز انجام می دهیم، همچنین در منطقه تحت پوشش، دارای 63 جایگاه بنزین و نفت گاز، 32 جایگاه CNG و 9 جا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایجاد زیرساخت های لازم برای ذخیره نفت گاز یورو در تربت حیدریه

ایجاد زیرساخت های لازم برای ذخیره نفت گاز یورو در تربت حیدریه