مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 مرداد 1399 ساعت 09:552020-08-13اقتصادي

پلمب یک هزار و 39 واحد صنفی در زنجان


فرمانده انتظامی استان زنجان با بیان اینکه با شیوع ویروس کرونا پلیس استان بیش از 65 هزار واحد صنفی را در راستای رعایت ساز و کارهای بهداشتی مورد بازدید و بازرسی قرار داده است، - سردار رحیم جهانبخش امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در زنجان با اشاره به اقدامات صورت گرفته در راستای مبارزه با قاچاق کالا اظهار کرد: در بحث قاچاق در چهارماهه نخست امسال در مقایسه با مدت مشابه سال قبل از لحاظ ارزش ریالی کالاهای قاچاق کشف شده 43 درصد رشد داشته است.

 فرمانده انتظامی استان زنجان با اشاره به اینکه در حوزه سوخت قاچاق اقدامات قابل توجهی صورت گرفته است، گفت: در حوزه کشف سوخت قاچاق 51 درصد رشد صورت گرفته است.

سردار جهانبخش با اشاره به اینکه بر اساس نظر سنجی صورت گرفته بیش از 83 درصد مردم به پلیس اعتماد دارند، گفت: 86 درصد جرائم فضای سایبری در سطح استان و کشور توسط پلیس فتای استان کشف شده است.

وی در ادامه با اشاره به اقدامات فرماندهی انتظامی استان زنجان درباره پیشگیری از ویروس کرونا گفت: پلیس اماکن استان از 65 هزار و 823 واحد بازرسی و به بیش از 14 هزار و 990 واحد در خصوص رعایت پروتکل های بهداشتی تذکر و از 954 واحد تعهد اخذ و یک هزار و 39 واحد به علت عدم رعایت ساز و کارهای بهداشتی پلمب شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پلمب یک هزار و 39 واحد صنفی در زنجان

پلمب یک هزار و 39 واحد صنفی در زنجان