مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 مرداد 1399 ساعت 09:552020-08-13اقتصادي

هفته آینده سالن مسافری پایانه مرزی سرو افتتاح می شود


مدیر کل راهداری و حمل ونقل جاده ای آذربایجان غربی گفت: هفته آینده سالن مسافری پایانه مرزی سرو توسط رییس جمهور افتتاح می شود.

- ارسلان شکری امروز 23مرداد در دومین کارگروه صادرات غیر نفتی استان که در سالن جلسات استانداری برگزار شد، افزود: سالن مسافری پایانه مرزی سرو با مساحت 4160مترمکعب و اعتبار 35میلیارد تومان به صورت ویدئو کنفرانس توسط رییس جمهور هفته آینده افتتاح می شود.

وی با اشاره به اینکه از 23پایانه فعال کشور، 5 پایانه فعال در آذربایجان غربی است که 23 درصد پایانه های کشور را تشکیل می دهد، تصریح کرد: در حال حاضر مجموع اعتبار اختصاص یافته برای انجام فعالیت های زیر ساختی پایانه های استان 155میلیارد تومان است.

شکری با بیان اینکه 10درصد ترانزیت کشور از پایانه های آذربایجان غربی انجام می شود، خاطر نشان کرد: در مرز بازرگان در سال گذشته روزانه 450کامیون ترخیص می شد که در حال حاضر 50کامیون است که باعث دپو محصولات و تشکیل صف های طولانی شده ومشکلات عدیده ای بوجود آمده که نیازمند رایزنی با ترکیه است.

مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای آذربایجان غربی یاد آور شد: سالن تجاری و مسافری مرز بازرگان بااعتبار 85 میلیارد تومان به مساحت 5000مترمربع درحال ساخت است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هفته آینده سالن مسافری پایانه مرزی سرو افتتاح می شود

هفته آینده سالن مسافری پایانه مرزی سرو افتتاح می شود