مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 مرداد 1399 ساعت 09:402020-08-13اجتماعي

مراکز رفع نقص کارت کنکور سراسری 99 معرفی شدند


کارت داوطلبان کنکور سراسری سال 1399 از سه شنبه 28 مردادماه به صورت اینترنتی توزیع می شود و داوطلبان در صورت مشاهده نقص می توانند به مراکز اعلام شده در 31 استان کشور مراجعه کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، کنکور سراسری سال 1399 در روزهای 29، 30 و 31 مرداد و اول شهریورماه 99 برگزار می شود آزمون عمومی و اختصاصی داوطلبان گروه آزمایشی هنر در صبح چهارشنبه 29 مرداد، داوطلبان گروه های آزمایشی علوم ریاضی و فنی و علوم انسانی در صبح پنجشنبه 30 مرداد، داوطلبان گروه آزمایشی علوم تجربی در صبح جمعه 31 مرداد و داوطلبان گروه آزمایشی زبان های خارجی در صبح شنبه یکم شهریورماه در 392 شهر و بخش کشور برگزار خواهد شد.

کارت های شرکت در آزمون همه داوطلبان گروه های آزمایشی علوم ریاضی و فنی ، علوم تجربی ، علوم انسانی ، هنر و زبان های خارجی به همراه راهنمای شرکت در آزمون از روز سه شنبه 28 مرداد تا چهارشنبه 29 مرداد برای مشاهده و پرینت بر روی درگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.

sanjesh.

org قرار خواهد گرفت.

همه داوطلبان متقاضی شرکت در آزمون ، برای پرینت کارت شرکت در آزمون باید در تاریخ تعیین شده به سایت سازمان سنجش مراجعه کرده و با وارد کردن شماره سریال کارت اعتباری ثبت نام (12 رقمی) و شماره شناسنامه و یا شماره پرونده و کدپیگیری ثبت نام (16 رقمی) و نام و نام خانو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مراکز رفع نقص کارت کنکور سراسری 99 معرفی شدند

مراکز رفع نقص کارت کنکور سراسری 99 معرفی شدند