مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 مرداد 1399 ساعت 09:352020-08-13سياسي

4000 مددجوی کمیته امداد مازندران فاقد مسکن هستند


رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) گفت: در حال حاضر چهار هزار مددجوی کمیته امداد در مازندران فاقد مسکن هستند که باید صاحبخانه شوند.

- ساری-رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) گفت: در حال حاضر چهار هزار مددجوی کمیته امداد در مازندران فاقد مسکن هستند که باید صاحبخانه شوند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مرتضی بختیاری ظهر پنجشنبه در حاشیه مراسم آغاز ساخت دو هزار واحد مسکن محرومان در ساری اظهار داشت: سال قبل حدود 500 واحد مسکونی در مازندران برای محرومان و مدد جویان زیر پوشش کمیته امداد ساخته شد.

بختیاری با بیان این که در حال حاضر حدود چهار هزار مددجوی کمیته امداد در مازندران فاقد مسکن هستند، ابراز امیدواری کرد: با مساعدت دولت و خیرین این مددجویان نیز صاحب سرپناه شوند.

وی با قدردانی از دولت در حمایت از اشتغال مددجویان و مسکن محرومان، مهم ترین مشکل در پرداخت تسهیلات به مدد جویان در استان ها را ارائه ضمانت بانکی دانست و افزود: کمیته امداد این تسهیلات را برای بازپرداخت ضمانت می کند.

رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) همچنین تصریح کرد: این نهاد امسال برای 200 هزار مددجوی بیکار خود شغل ایجاد می کند و برای ایجاد اشتغال، این تعداد مددجو حدود 62 میلیارد ریال تسهیلات ارزان قیمت پیش بینی شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

4000 مددجوی کمیته امداد مازندران فاقد مسکن هستند

4000 مددجوی کمیته امداد مازندران فاقد مسکن هستند