مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 مرداد 1399 ساعت 09:252020-08-13اقتصادي

مشارکت جوانان در عرصه سیاست گذاری و مدیریت، کارآمدی و شفافیت را افزایش داده است


محمد شریعتمداری در پیامی به مناسبت روز جهانی جوان، مشارکت جوانان در عرصه سیاست گذاری و مدیریت را باعث افزایش کارامدی، شفافیت و مصون سازی ساختار اجرایی این وزارتخانه از هر گونه مفسده دانست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، متن کامل پیام محمد شریعتمداری وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی به شرح زیر است: امسال روز جهانی جوان ( IYD ) بر موضوع مشارکت جوانان برای اقدام جهانی ، ملی و منطقه ای متمرکز است .

به عنوان وزیری که بهره مندی از ظرفیت جوانان نخبه و متعهد را نه در حد شعار، کلام و غوغا که در عمل با انتصاب جوان ترین مدیران در عالی ترین مناصب مدیریتی وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی، تجربه کرده ام و سن مدیریت را در این اجتماعی ترین وزارتخانه بیش از 10 سال کاهش داده ام، شهادت می دهم که مشارکت جوانان در عرصه سیاست گذاری، مدیریت و ورود خلاقیت، نوآوری، نشاط، جسارت، انگیزه، تعهد، اراده و روحیه مردمداری باعث افزایش کارآمدی، شفافیت و تا حد قابل ملاحظه ای مصون سازی ساختار اجرایی این وزارتخانه از هر گونه مفسده شده است، نتیجه اعمال این سیاست ارائه خدمات بهتر، با کیفیت تر و موثرتر به مردم عزیزمان است.

باور دارم در یکی از سخت ترین و پیچیده ترین مقاطع تاریخی ایران زمین، در زمانی که ویروس منحوس کرونا و تحریم های ظالمانه بدخواهان، سلامت، کسب و کار، امی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشارکت جوانان در عرصه سیاست گذاری و مدیریت، کارآمدی و شفافیت را افزایش داده است

مشارکت جوانان در عرصه سیاست گذاری و مدیریت، کارآمدی و شفافیت را افزایش داده است