مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 مرداد 1399 ساعت 09:252020-08-13اقتصادي

پروتکل های بهداشتی در آذربایجان غربی رعایت شود/هشدار افزایش کرونا


استاندار آذربایجان غربی با هشدار نسبت به افزایش آمار مبتلایان بیماری کرونا گفت: اگرپروتکل های بهداشتی رعایت نشود محدودیت های کرونایی تشدید می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمدمهدی شهریاری ظهر پنجشنبه در در پنجاه و نهمین جلسه ستاد مدیریت و مقابله ضرورت رعایت پروتکل های بهداشتی تداوم روند کاهشی شیوع کرونا در استان را منوط به رعایت جدی دستور العمل ها دانست و افزود: اگر شیوه نامه ها و فاصله گذاری اجتماعی به درستی اجرا نشود بار دیگر مجبوریم محدودیت های کرونایی را حتی به صورت شدیدتر اجرا کنیم.

وی با بیان اینکه در مرداد ماه تا به امروز دستور العمل های بهداشتی به میزان 75 درصد در استان رعایت شده است، ادامه داد: روند ابتلاء به این ویروس در یک ماهه گذشته در استان روند کاهشی داشته است ولی در روزهای اخیر پیش بینی می شود شاهد روند افزایش مبتلایان باشیم.

استاندار آذربایجان غربی با اشاره به اینکه طبق گزارش های دانشگاه علوم پزشکی شیوع کرونا از دو هفته قبل روند کاهشی در استان داشته است، این وضعیت امیدوار کننده را نتیجه تعامل مردم و مسئولین در رعایت دستورالعمل های بهداشتی و اجرای فاصله گذاری اجتماعی دانست.

رییس ستاد مدیریت بیماری کرونا در آذربایجان غربی با اشاره به فرا رسیدن ماه محرم تصریح کرد: مراسم این ماه طبق دستورالعمل های ابلا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پروتکل های بهداشتی در آذربایجان غربی رعایت شود/هشدار افزایش کرونا

پروتکل های بهداشتی در آذربایجان غربی رعایت شود/هشدار افزایش کرونا