مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 مرداد 1399 ساعت 08:352020-08-13اجتماعي

شروع سال تحصیلی از 15 شهریور قطعی است


وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه در دوره به دنبال حافظه محوری نیستیم، گفت: شروع سال تحصیلی از 15 شهریور قطعی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه آموزش و پرورش خبرگزاری فارس، محسن حاجی میرزایی وزیر آموزش و پرورش اظهار کرد: آموزش کودکان با سنین کم در دست معاونان آموزش ابتدایی است و باید بررسی کنیم که آیا توانسته ایم در این بخش به پیشرفت و توسعه دست پیدا کنیم؛ باید هدف نهایی ما آموزش ابتدایی با کیفیت باشد و از خود بپرسیم آیا با برنامه های خود می توانیم به سمت آموزش ابتدایی با کیفیت تر  برویم.

وی ادامه داد: اگر این موضوع را هدف گذاری کنیم، مطمئناً می توانیم در هر دوره به پیشرفت برسیم و زمینه های خلاقیت و ابتکار پدید خواهد آمد و از همه ظرفیت و توانایی خود برای داشتن یک آموزش ابتدایی با کیفیت استفاده کنیم.

عضو کابینه دولت تدبیر و امید با تاکید بر اینکه ارتباط ستاد تا صف باید سریع و بدون واسطه باشد و این باید به عنوان شاخصی مهم برای سال تحصیلی آینده تلقی شود، تصریح کرد: باید بررسی کنیم که آیا می توانیم پیامی را از ستادتا سطح معلمان ارسال کرده و از آنها پاسخ نیز دریافت کنیم.

در این صورت نیاز داریم در کوتاه ترین زمان این کار را در دستور کار قرار دهیم و شبکه شاد توانسته است این امکان را برای ما فراهم کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شروع سال تحصیلی از 15 شهریور قطعی است

شروع سال تحصیلی از 15 شهریور قطعی است