مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 مرداد 1399 ساعت 04:502020-08-13حوادث

گلایه ناجا از تامین نشدن اعتبار پایش تصویری دیلم/ دولت عزمی برای انتقال گلوگاه ندارد


فرمانده نیروی انتطامی دیلم ضمن گلایه از عدم تامین اعتبار پایش تصویری شهر دیلم که مطالبه بحق نیروی انتظامی جهت کاهش وقوع جرم است خواستار پیگیری این دوربین ها در سطح شهر شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از  شهرستان دیلم، سرهنگ رضا اسماعیلی در جمع خبرنگاران با تبریک روز خبرنگار، به بیان عملکرد مجموعه نیروی انتظامی پرداخت و اظهار داشت : یکی از مواردی که روی آن حساسیم بحث احساس امنیت مردم است و در همین راستا حساسیت بیشتری نسبت به سرقت های خرده داشتیم؛ همچنین هشت باند بزرگ سرقت در امسال منهدم شد که این سارقین در سطح استان فعالیت داشتند و در مجموع 31 درصد کاهش سرقت داشتیم.

فرمانده انتظامی شهرستان دیلم با بیان اینکه شهرستان دیلم از نظر جرائم خشن نسبت به نقاط دیگر استان امنیت بالاتری دارد و شاید جرائم خشن این شهرستان در طول سال به یکی دو مورد هم نرسد گفت: در این مقوله نسبت به سال قبل کاهش 57 موردی داشتیم.

سرهنگ اسماعیلی یکی از بحث هایی که همکاران ما را شبانه روز پای کار آورده قاچاق موارد مخدر است که در این خصوص ما بین خرده فروشان و عمده فروشان با همان جدیت برخورد کردیم و از ابتدای سال 422 کیلوگرم کشفیات مواد مخدر داشته ایم و دو باند بزرگ قاچاق موارد مخدر منهدم، و هشت نفر خرده فروش و 22 نفر قاچاقچی دستگیر شدند؛ همچنین 14 خودرو و 9 دستگاه مو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گلایه ناجا از تامین نشدن اعتبار پایش تصویری دیلم/ دولت عزمی برای انتقال گلوگاه ندارد

گلایه ناجا از تامین نشدن اعتبار پایش تصویری دیلم/ دولت عزمی برای انتقال گلوگاه ندارد