مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 مرداد 1399 ساعت 04:502020-08-13پزشكي

پویش نذر ماسک در مازندران آغاز شد


سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی مازندران گفت: پویش نذر ماسک در آستانه ماه محرم با محوریت تشکل های مردم نهاد حوزه سلامت و همکاری دانشگاه علوم پزشکی مازندران آغاز به کار کرده است.

- ایسنا/مازندران سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی مازندران گفت: پویش نذر ماسک در آستانه ماه محرم با محوریت تشکل های مردم نهاد حوزه سلامت و همکاری دانشگاه علوم پزشکی مازندران آغاز به کار کرده است.

سیمین بابایی اظهار کرد: با توجه به برخی محدودیت ها برای توزیع اطعام در ماه محرم سال جاری ، پویش نذر ماسک در این استان به عنوان جایگزینی برای آیین نذر اطعام به مردم به خصوص خیرین پیشنهاد می شود تا از طریق این پویش بتوان ماسک مورد نیاز خانواده های کم درآمد جامعه را تامین کرد.

وی گفت : در شرایط فعلی استفاده از ماسک به عنوان یکی از مهم ترین پروتکل های بهداشتی از سوی سازمان بهداشت جهانی و وزارت بهداشت در سطح کشور مطرح شده و قطعا برخی از خانواده های نیازمند در تامین آن با مشکل اقتصادی مواجهند که لازم است اقدامات نیکوکارانه در این زمینه صورت گیرد.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی مازندران، اظهار کرد: طرح نذر ماسک در ماه محرم می تواند با مشارکت همگانی مردم بویژه خیرین در تامین این تجهیزات حفاظت فردی برای خانواده های کم درآمد موثر باشد و مشارکت عزداران حسینی در این نذر م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پویش نذر ماسک در مازندران آغاز شد

پویش نذر ماسک در مازندران آغاز شد