مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 مرداد 1399 ساعت 04:402020-08-13پزشكي

تداوم روند کاهشی بستری شدگان کرونایی در مازندران/1393 نفر بستری هستند


با وجود اینکه وضعیت قرمز مازندران نسبت به شیوع ویروس کرونا، همچنان ادامه دارد، اما روند بستری بیماران مبتلا به کووید 19 و یا افراد مشکوک به ویروس کرونا، - کاهشی است به طوری که در حال حاضر 1393 نفر در مراکز درمانی مازندران بستری هستند.

بر اساس اعلام روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی مازندران، سید عباس موسوی رییس این دانشگاه اظهار کرد: در 24 ساعت گذشته تعداد 153 بیمار مشکوک به کرونا بر اساس تشخیص بالینی در بیمارستان های تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی مازندران در سطح استان بستری شدند.

وی تصریح کرد: در همین مدت تعداد 221 نفر از افراد مشکوک بستری شده، از بیمارستان ها مرخص شدند و تکمیل روند درمانی خود را در منزل ادامه خواهند داد.

رییس دانشگاه علوم پزشکی مازندران، خاطرنشان کرد: هم اکنون 1123 نفر بیمار مشکوک به ویروس کرونا با علائم تنفسی حاد مشکوک به کرونا بر اساس تشخیص بالینی در این مراکز بستری هستند.

موسوی تاکید کرد: همه افراد جامعه باید، ضمن استفاده از ماسک، شستشوی مستمر دست ها و فاصله گذاری اجتماعی با اجتناب ازحضور در اجتماعات و مراسم و پرهیز از مسافرت به قطع چرخه بیولوژیک انتقال ویروس این بیماری کمک کنند.

بستری 270 بیمار در بابل همچنین بر اساس، اعلام روابط عمومی و امور بین الملل دانشگاه علوم پزشکی بابل، در حال حاضر 270 بیمار مشکوک به کرو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تداوم روند کاهشی بستری شدگان کرونایی در مازندران/1393 نفر بستری هستند

تداوم روند کاهشی بستری شدگان کرونایی در مازندران/1393 نفر بستری هستند