مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 مرداد 1399 ساعت 04:402020-08-13پزشكي

آیا سینوزیت علائمی شبیه به کرونا دارد؟


یک متخصص گوش، حلق و بینی، سردرد، بدن درد، سرفه، اختلال تنفس و کاهش بویایی را از علائم سینوزیت دانست که بسیار شبیه کروناست و ادامه داد: در سینوزیت بیمار احساس فشار در ناحیه درگیر سینوس ها دارد و با خم کردن سر این فشار و پُری بیشتر می شود.

- ایسنا/گیلان یک متخصص گوش، حلق و بینی، سردرد، بدن درد، سرفه، اختلال تنفس و کاهش بویایی را از علائم سینوزیت دانست که بسیار شبیه کروناست و ادامه داد: در سینوزیت بیمار احساس فشار در ناحیه درگیر سینوس ها دارد و با خم کردن سر این فشار و پُری بیشتر می شود.

دکتر فرهاد صادقی در گفت وگو با ایسنا، سینوس ها را حفره هایی دانست که در داخل بافت استخوانی ناحیه پیشانی و صورت قرار دارند و اظهار کرد: سینوس ها نقش پاکسازی و تهویه بینی و فضای تنفسی فوقانی را از بابت آلرژن ها و مواد آلاینده بر عهده دارند.

وی با بیان اینکه سینوس ها در ناحیه پیشانی و گونه ها و پشت قاعده بینی مستقر هستند، تصریح کرد: سینوس ها به دلایل مختلفی می توانند دچار اختلال شوند و عواملی از جمله عفونت ها، حساسیت ها و مواد محرک خوراکی و دود متصاعد شده از مواد شیمیایی در این حفره ها التهاب ایجاد می کند و دهانه سیسون ها تنگ و حتی می بندد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیا سینوزیت علائمی شبیه به کرونا دارد؟

آیا سینوزیت علائمی شبیه به کرونا دارد؟