مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 مرداد 1399 ساعت 04:302020-08-13اقتصادي

خرید و فروش موی طبیعی در روزهای کرونایی!


با وجود شرایط قرمز و هشدار کرونایی در کشوز برخی افراد بدون ترس از کرونا اقدام به خرید و فروش موی طبیعی می کنند.

- ، موضوع خرید و فروش موی طبیعی چند سالی است که در میان برخی از مردم به ویژه خانم ها باب شده است تا جایی که فروش مو برای برخی منبع درآمدی محسوب می شود.

موی رنگ نشده و سالمی که موخوره و بیماری های این چنینی نداشته باشد، بهتر به فروش می رسد و بسته به اندازه طول و حجم مو قیمت گذاری صورت می گیرد و دست آخر هم موهای بریده شده در این روزهای کرونایی، بر سر مشتریانی که به هر دلیل از موی خود راضی نیستند، جا خوش می کنند.

در حال حاضر هر رشته موی طبیعی با نرخ های متفاوتی عرضه می شود و قیمت مشخص برای این کالا وجود ندارد و بسته به نظر فروشنده و خریدار در بین افراد مورد معامله قرار می گیرد.

زلف دخترک های کوچک، زیر تیغ مشتریان موی طبیعی اغلب فروشندگان موی طبیعی زنان و دختران جوانی هستند که رشد خوبی در موهای خود دارند و به طور نسبی در مدت 5 سال طول موی آن ها به 50 سانتی متر می رسد، آنها در فضای مجازی آگهی می دهند یا به مغازه دارانی که در تجارت موی طبیعی فعالیت دارند، مراجعه می کنند.

در برخی از موارد نیز مادران موی دختر بچه های کودک و کم سن و سال خود را به دست قیچی خریداران موی طبیعی می سپارند تا پولی هر چند اندک و کم به دست بیاورند، این مادرا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خرید و فروش موی طبیعی در روزهای کرونایی!

خرید و فروش موی طبیعی در روزهای کرونایی!