مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 مرداد 1399 ساعت 04:252020-08-13دانش

تامین امنیت شغلی و امکانات رفاهی اعضای هیات علمی دانشگاه آزاد


سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع دانشگاه آزاد گفت: تامین امنیت شغلی، امور بازنشستگی، بازخریدی و امکانات رفاهی هیات علمی و کارکنان در دستور کار قرار دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از دانشگاه آزاد، محمدمهدی فداکار در بیست و یکمین جلسه هیأت امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان مازندران که در واحد ساری برگزار شد، با بیان اینکه دانشگاه آزاد اسلامی با زیر ساخت های مناسب از ظرفیت بسیار بالایی برخوردار است، گفت: واحدهای این دانشگاه باید به سمت کسب درآمدهای غیرشهریه ای حرکت کرده و بودجه خود را متناسب با درآمدها به شکل واقعی پیش بینی کنند.

فداکار با تأکید بر لزوم تقویت زیرساخت های فضای مجازی واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی در شرایط اپیدمی ویروس کرونا در کشور، اظهار داشت: دانشگاه آزاد اسلامی در برگزاری کلاس های آموزش مجازی برای دانشجویان با موفقیت عمل کرده و ضروری است رؤسای واحدهای دانشگاهی نسبت به تقویت و افزایش پهنای باند اینترنت دانشگاه برای ارتقاء کیفیت برگزاری کلاس های آموزش آنلاین اقدام کنند.

وی در ادامه بر لزوم شفاف سازی بودجه دانشگاه آزاد اسلامی استان ها تأکید کرد و گفت: اولویت دانشگاه آزاد اسلامی شفافیت در پیش بینی بودجه است، چرا که شفاف سازی در بودجه یک ضرورت و اصل است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تامین امنیت شغلی و امکانات رفاهی اعضای هیات علمی دانشگاه آزاد

تامین امنیت شغلی و امکانات رفاهی اعضای هیات علمی دانشگاه آزاد