مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 مرداد 1399 ساعت 14:402020-08-12ورزشي

مهلت 30 روزه فیفا به پرسپولیس/ جریمه سنگین 127 هزار دلاری اضافه شد


کمیته انضباطی فیفا با ارسال نامه ای به باشگاه پرسپولیس 30 روز فرصت داد تا مطالبات سرمربی سابق خود و دستیارانش را بپردازد در غیر این صورت با محرومیت از نقل وانتقالات مواجه خواهد شد.

- کمیته انضباطی فیفا با ارسال نامه ای به باشگاه پرسپولیس 30 روز فرصت داد تا مطالبات سرمربی سابق خود و دستیارانش را بپردازد در غیر این صورت با محرومیت از نقل وانتقالات مواجه خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، کمیته انضباطی فیفا که در نامه ای از باشگاه پرسپولیس خواسته بود تا مطالبات برانکو ایوانکوویچ، زلاتکو ایوانکوویچ و ایگور پانادیچ را پیش از 6 آگوست (16 مرداد) بپردازد، پس از محقق نشدن این موضوع، با ارسال نامه ای به باشگاه پرسپولیس اعلام کرد این باشگاه فقط 30 روز فرصت دارد تا تمام مطالبات مربیان سابق خود را بپردازد.

بر اساس این نامه پرسپولیس اگر نتواند در موعد تعیین شده بدهی خود را تسویه کند، به صورت اتوماتیک از پنجره نقل وانتقالاتی محروم خواهد شد.

همچنین کمیته انضباطی فیفا پرسپولیس را به خاطر بی احترامی به ضرب الاجل تعیین شده از فیفا، بابت پرونده برانکو باید 50 هزار فرانک سوییس(20 هزار بابت بررسی پرونده و 30 هزار جریمه)، بابت پرونده زلاتکو 35 هزار فران سوییس (20 هزار + 15 هزار) و بابت پرونده ایگو 30 هزار فرانک (15 هزار + 15 هزار) بپردازد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مهلت 30 روزه فیفا به پرسپولیس/ جریمه سنگین 127 هزار دلاری اضافه شد

مهلت 30 روزه فیفا به پرسپولیس/ جریمه سنگین 127 هزار دلاری اضافه شد