مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 مرداد 1399 ساعت 14:252020-08-12ورزشي

فضای مدارس، اماکن ورزشی و بقاع متبرکه در اختیار هیأت های عزاداری ری


فرماندار شهرستان ری با بیان اینکه حرکت دسته جات و برپایی ایستگاه صلواتی در ایام محرم و صفر ممنوع است، گفت: عزاداری هیأت ها در فضاهای روباز مدارس، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزازی فارس از شهرری، حسین توکلی معاون استاندار تهران و فرماندار ویژه شهرستان ری بعدازظهر امروز در جلسه نظارت بر اجرای پروتکل های بهداشتی مدیریت ابلاغ شده باشد.

وی در ادامه مطرح کرد: رسانه ها نقش بسزایی در شکل گیری پویش های مختلف چگونگی برگزاری مراسمات را دارند و باید از ظرفیت رسانه ها و فضای مجازی در این زمینه استفاده شود.

  معاون استاندار تهران تأکید کرد: هیچ گونه ایستگاه صلواتی در سطح شهرستان ری نداریم و باید دستورالعمل های چگونگی برگزاری مراسمات از جمله رعایت فاصله گذاری های دو متری و استفاده از ملزومات بهداشتی و غیره به تمامی شهرها و روستاهای سطح شهرستان ابلاغ شود.

  توکلی با اشاره به لزوم در اختیار قراردادن رایگان مدارس به هیأت های متقاضی، گفت: مدارس باید برای در اختیار قرار دادن فضا به هیأت ها همکاری کنند و بدون دریافت هیچ گونه وجهی با نظارت مسؤولان و بخشداران این مراسمات برگزار شود.

وی با تأکید بر حفظ ایمنی محل برگزاری مراسمات عزاداری ماه محرم ابراز کرد: آتش نشانی های سطح شهرستان باید ایمنی مدارسی که اقدام به برگزاری هیأت دارند را بررسی کنند و مدیران هی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فضای مدارس، اماکن ورزشی و بقاع متبرکه در اختیار هیأت های عزاداری ری

فضای مدارس، اماکن ورزشی و بقاع متبرکه در اختیار هیأت های عزاداری ری