مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 مرداد 1399 ساعت 09:002020-08-12سياسي

بزرگترین مرکز پزشکی هسته ای شرق کشور در سمنان ساخته می شود


مسئول کمیته فنی مهندسی بنیاد نیکوکاران راه آسمان از کلنگ زنی ساخت بزرگترین مرکز پزشکی هسته ای شرق کشور ظرف یک ماه آینده در سمنان خبر داد.

- بزرگترین مرکز پزشکی هسته ای نیمه شرقی کشور ظرف یک ماه آینده به طور رسمی کلنگ زنی و عملیات اجرایی آن آغاز می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران، دکتر علی خیرالدین در جمع خبرنگاران ضمن تشریح این پروژه از آماده سازی طراحی های مرکز جامع مبارزه با سرطان امید خبر داد و اظهار کرد: این پروژه که بزرگترین مرکز شرق کشور است ظرف یک ماه آینده کلنگ زنی می شود.

وی به اعتبارات مورد نیاز برای احداث این پروژه خیرخواهانه پرداخت و گفت: ساخت و تجهیز این ابرپروژه حوزه سلامت بالغ بر 100 میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد.

این دکترای عمران، مساحت این مرکز را 30 هزار مترمربع اعلام و تصریح کرد: این پروژه در سه فاز طراحی شده که زیر بنای فاز یک آن 6 هزار و 400 متر مربع است که شامل: کلینیک فوق تخصصی سرطان، بخش تشخیصی و تصویربرداری، شیمی درمانی، آزمایشگاه ، پژوهشی و آموزشی است.

مسوول کمیته فنی مهندسی بنیاد نیکوکاران راه آسمان با بیان اینکه در طراحی و نقشه کشی این پروژه از برجسته ترین معماران و مهندسان بهره گرفته شده تصریح کرد:تحویل زمین این پروژه در کارگروه زیربنایی استانداری به تصویب رسیده و فرودین ماه 99 زمین تحویل بنیاد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بزرگترین مرکز پزشکی هسته ای شرق کشور در سمنان ساخته می شود

بزرگترین مرکز پزشکی هسته ای شرق کشور در سمنان ساخته می شود