مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 مرداد 1399 ساعت 08:352020-08-12ورزشي

13 تشکل و سمن در استان سمنان شناسه ملی دریافت کردند


مدیرکل دفتر امور اجتماعی استانداری سمنان بابیان اینکه 13 تشکل و سمن در استان شناسه ملی دریافت کردند، گفت: احکام این تشکل ها با امضای استاندار سمنان صادر شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، امیر بینایی ظهر چهارشنبه در آیین ارائه احکام تشکل های مردم نهاد به مناسبت هفته تشکل ها در محل استانداری سمنان ضمن بیان اینکه با عقد تفاهم نامه ای بین وزارت کشور و وزارت ورزش و جوانان مقرر شد، سمن ها و تشکل های مردم نهاد استان در حوزه جوانان شناسه ملی خود را از استانداری دریافت کنند، اظهار داشت: در این راستا 13 تشکل و سازمان مردم نهاد در استان سمنان از سوی وزارت کشور، شناسه ملی دریافت کردند.

وی با اشاره به اینکه این احکام با امضای استاندار سمنان صادرشده است، افزود: استان سمنان رتبه نخست را در تطبیق وضعیت سمن های جوانان و صدور شناسه ملی برای تشکل های مردم نهاد جوان کسب کرده است.

مدیرکل دفتر امور اجتماعی استانداری سمنان با تأکید بر لزوم توسعه فعالیت تشکل های مردم نهاد استان در سطح ملی، بیان گرد: افزایش مشارکت اجتماعی جوانان در جامعه از اهداف ذاتی ایجاد سازمان های مردم نهاد است و باید این مهم به جد پیگیری شود.

بینایی بابیان اینکه دستگاه های اجرایی استان باید نسبت به اجرای برنامه های سازمان ها و تشکل های مردم نهاد تعامل و همکاری لازم را به عمل آورن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

13 تشکل و سمن در استان سمنان شناسه ملی دریافت کردند

13 تشکل و سمن در استان سمنان شناسه ملی دریافت کردند