مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 مرداد 1399 ساعت 08:102020-08-12سياسي

از همه ظرفیت ها برای برگزاری مطلوب آزمون سراسری استفاده می کنیم


معاون استانداری کرمانشاه با تاکید بر آمادگی استان برای برپایی آزمون سراسری گفت: آنچه در کنکور امسال حائز اهمیت است، حفظ سلامت فرزندانمان با رعایت پروتکل های بهداشتی است.

- ایسنا/کرمانشاه معاون استانداری کرمانشاه با تاکید بر آمادگی استان برای برپایی آزمون سراسری گفت: آنچه در کنکور امسال حائز اهمیت است، حفظ سلامت فرزندانمان با رعایت پروتکل های بهداشتی است.

محمد ابراهیم الهی تبار در نشست کمیته برنامه ریزی برگزاری آزمون سراسری اظهار داشت: همه ظرفیت ها باید پای کار بیاید تا این آزمون به بهترین وجه برگزار شود.

وی با اشاره به وجود امکانات نیروهای مسلح و هلال احمر در استان افزود: امکانات و فضاهای این سازمانها می تواند برای هرچه سالم برپا شدن کنکور سراسری بکار گرفته شوند.

رییس شورای اطلاع رسانی استان همچنین بر اطلاع رسانی مطلوب و اثربخش برای برگزاری آزمون سراسری تاکید داشت و گفت: اطلاع رسانی تجربه مثبت آزمونهای هفته های گذشته و مستند سازی از امکانات و اقدامات برای برپایی کنکور سراسری، به داوطلبان و خانواده ها اعتماد و امنیت خاطر می دهد.

معاون استاندار کرمانشاه با بیان اینکه باید و نبایدها به خوبی به داوطلبان گفته و در فضای رسانه منتشر شود افزود: هرچه مردم به ضوابط اجرایی آشناتر باشند، هزینه های اقدام کمتر خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از همه ظرفیت ها برای برگزاری مطلوب آزمون سراسری استفاده می کنیم

از همه ظرفیت ها برای برگزاری مطلوب آزمون سراسری استفاده می کنیم