مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 مرداد 1399 ساعت 08:002020-08-12اقتصادي

کمک 10 میلیارد تومانی مردم استان تهران به نیازمندان در عید «قربان»


مدیرکل کمیته امداد استان تهران گفت:در عید قربان 10 میلیارد و 162 میلیون تومان در قالب طرح نذر قربانی دریافت و بین نیازمندان و مددجویان استان تهران توزیع شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری فارس، سید ابوالفضل پرپنچی،مدیرکل کمیته امداد استان تهران به تشریح خدمات ارائه شده به مددجویان تحت حمایت و نیازمندان در اعیاد قربان و غدیر پرداخت و گفت: در عید قربان 10 میلیارد و 162 میلیون تومان در قالب طرح نذر قربانی دریافت و بین نیازمندان توزیع شد.

وی ادامه داد: این مبلغ به صورت نقد و کالا و توسط دفاتر کمیته امداد و مراکز نیکوکاری فعال در استان تهران دریافت شد که خانوارهای تحت حمایت و نیازمندان از آنها بهره مند شدند.

مدیرکل کمیته امداد استان تهران همچنین به آغاز پویش ایران همدل اشاره کرد و افزود: مرحله دوم این پویش همزمان با عید غدیر آغاز و تاکنون 208 هزار پرس غذای گرم بین خانوارهای نیازمند توزیع شد که این پویش با هدف اطعام نیازمندان در ماه محرم و صفر ادامه دارد.

پرپنچی با بیان در عید غدیر علاوه بر اطعام نیازمندان سبد کالا نیز بین خانوارهای نیازمند توزیع شد، تصریح کرد: 5 هزار و 596 سبد کالا، شامل مواد غذایی و اقلام ضروری به خانوارهای نیازمند اهدا شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمک 10 میلیارد تومانی مردم استان تهران به نیازمندان در عید «قربان»

کمک 10 میلیارد تومانی مردم استان تهران به نیازمندان در عید «قربان»