مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 مرداد 1399 ساعت 06:452020-08-12پزشكي

مهارت ارزیابی خطر ابتلا به کووید 19 را تقویت کنید


متخصص پزشکی اجتماعی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت: پاندمی کرونا احتمالاً طی هفته ها و ماه های آینده تمام نخواهد شد و داشتن فعالیت های اجتماعی در زمان همه گیری کرونا نیاز به داشتن مهارت ارزیابی خطر ابتلا به کووید 19 دارد.

- ایسنا/بوشهر متخصص پزشکی اجتماعی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت: پاندمی کرونا احتمالاً طی هفته ها و ماه های آینده تمام نخواهد شد و داشتن فعالیت های اجتماعی در زمان همه گیری کرونا نیاز به داشتن مهارت ارزیابی خطر ابتلا به کووید 19 دارد.

  دکتر بتول امیری با بیان اینکه همه ما عادت کرده ایم که باید فقط به انجام کارهای ضروری مانند خرید کردن از سوپرمارکت و ورزش در فضای باز فکر کنیم، افزود: افراد رفته رفته وارد فضایی شده اند که بیشتر در مورد سایر ضرورت های زندگی فکر کرده و داشتن تعامل و ارتباط اجتماعی را نیز ضرورتی برای حفظ سلامت روان می دانند.

وی تصریح کرد: این حقیقت نیز وجود دارد که شما می خواهید به خرید لباس بروید، فرزندتان را به ساحل ببرید، دوچرخه سواری یا کوهنوردی کرده و یا به دیدار دوستان و خویشاوندان و اعضای خانواده خود بروید زیرا انسان موجودی اجتماعی است.

متخصص پزشکی اجتماعی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر بیان کرد: بسیاری از ما هنوز دوست نداریم به بیرون از خانه رفته و چون آن را یک کار خیلی ضروری می دانیم، احساس ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مهارت ارزیابی خطر ابتلا به کووید 19 را تقویت کنید

مهارت ارزیابی خطر ابتلا به کووید 19 را تقویت کنید