مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 مرداد 1399 ساعت 06:002020-08-12پزشكي

دوسوم بیمارستان های ارتش به بیماران کرونایی خدمات رسانی می کنند


رییس اداره بهداشت و درمان ارتش گفت:از ابتدای بحث کرونا تا به امروز 6 هزار بستری در حوزه کرونا داشتیم که در مجموع 1800 تخت بیمارستانی و 200 تخت آی سی یو را به این حوزه اختصاص دادیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، امیر مصطفی مداح رییس اداره بهداشت و درمان ارتش صبح امروز (چهارشنبه) در مراسم بازدید معاون هماهنگ کننده ارتش از بخش های نوین دانشگاه علوم پزشکی آجا با اشاره به تلاش مجموعه درمانی ارتش در حوزه پیشگیری و درمان بیماری کرونا، اظهار داشت: در مجموع 2 سوم از 38 بیمارستان درمانی ارتش جمهوری اسلامی ایران در حال ارائه خدمات بهداشتی به بیماران کرونایی هستند.

وی افزود: در شهرهای اهواز، رشت و خرم آباد صد درصد ظرفیت تخت های بیمارستانی در خدمت بیماران کرونایی بوده است و در تهران بیمارستان هاجر نیز به طور کامل به این موضوع اختصاص یافته است.

رییس اداره بهداشت و درمان ارتش خاطرنشان کرد: از ابتدای بحث کرونا تا به امروز 6 هزار بستری در حوزه کرونایی داشتیم که در مجموع 1800 تخت بیمارستانی و 200 تخت آی سی یو را به حوزه درمان بیماران کرونایی اختصاص دادیم.

امیر مداح با بیان اینکه 14 هزار عدد تخت نقاهتگاهی در پادگان ها و شهرهای بزرگ ایجاد کردیم، گفت: از تعداد 6 هزار بیمار بستری 10 درصد مرگ و میر داشتیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دوسوم بیمارستان های ارتش به بیماران کرونایی خدمات رسانی می کنند

دوسوم بیمارستان های ارتش به بیماران کرونایی خدمات رسانی می کنند