مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 مرداد 1399 ساعت 03:352020-08-12سياسي

از ایجاد اشتغال خانگی تا اهدای جهیزیه به نوعروسان در کمک مومنانه محمودآباد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از محمودآباد اسماعیل ابراهیم نژاد فرمانده بسیج ناحیه محمودآباد در مراسم توزیع رزمایش کرونا به وعده خود صادق بوده و به توزیع بسته معیشتی به 100 درصد وعده جامعه عمل پوشاندیم.

این مسؤول با اشاره به اینکه امروز به صورت نمادین حدود 600 بسته توزیع شد، افزود: با شناسایی درست در راستای برنامه ریزی مناسب توزیع عادلانه ای انجام می شود.

  وی گفت: با حضور 630 خیر محمودآبادی در رزمایش مرحله دوم که به این سفره دعوت شدند تا کمک حال نیازمندان باشند؛ کمک هایی از جمله تهیه جهیزیه عروس، بسته معیشتی مایحتاج خانه و خانواده و حتی لوازم دانش آموزی محیا شده است .

ابراهیم نژاد در ادامه با بیان اینکه خدمات دیگری غیر از بسته های معیشتی در اختیار نیازمندان قرار گرفته است، بیان کرد: جامعه هدف ما 4 هزار و 493 خانوار نیازمند در شهرستان هستند که طی 3 مرحله رزمایش شناسایی شدند.

فرمانده سپاه ناحیه محمودآباد در پایان یادآور شد: غیر از بسته های کمک معیشتی خدماتی دیگر از جمله 10 کارت هدیه 100 هزار تومانی، 3 جهیزیه عروس به مبلغ 52 میلیون و 500 هزار تومان،313 بسته لوازم التحریر، کمک هزینه ساخت منزل نیازمند بابت آتش سوزی، ایجاد اشتغال خانگی برای 15 بسیجی، پرداخت یک میلیون تومانی برای کمک به زندانیان و کمک هزینه درمانی به ارزش 5 میلیون تومان به نیاز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از ایجاد اشتغال خانگی تا اهدای جهیزیه به نوعروسان در کمک مومنانه محمودآباد

از ایجاد اشتغال خانگی تا اهدای جهیزیه به نوعروسان در کمک مومنانه محمودآباد