مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 مرداد 1399 ساعت 03:352020-08-12سياسي

کاملا هریس، پوشش دهنده ضعفهای بایدن


کاملا هریس در ابتدای کمپین انتخاباتی خود برای ریاست جمهوری از بازگشت آمریکا به برجام حمایت کرده است اما بررسی روند کاری گذشته اش نشان می دهد که با لابی اسراییل نیز رابطه نسبتا خوبی دارد.

- *اکبر مختاری سرانجام گمانه زنی‌ها برای انتخاب گزینه معاونت جو بایدن به پایان رسید و بایدن سناتور کاملا هریس را بعنوان معاون خویش برگزید.

اهمیت معاون در نبرد سخت انتخابات ریاست جمهوری آمریکا اگرچه زیاد نیست اما کم هم نیست؛ طوریکه برای برخی کاندیداها می‌تواند بسیار پراهمیت نیز جلوه کند.

مرور روندهای انتخاباتی ایالات متحده آمریکا در حداقل چهاردهه اخیر نشان میدهد که روسای جمهوری که توانسته‌اند موجهای خوبی در جامعه آمریکا ایجاد نمایند سرانجام برتری را از آن خویش ساخته‌اند.

در این میان گاه کاریزما و قدرت کلامی و نفوذ در پایگاه رای کاندیداهای ریاست جمهوری چنان بوده است که معاون ،کاملا در زیر نام رییس جمهور از جایگاهش کاسته شده است.

این مورد را در مورد روسای جمهوری چون رونالد ریگان و حتی دونالد ترامپ میتوان بوضوح مشاهده کرد.

اما در برابر، برخی کاندیداهای ریاست جمهوری سعی داشته یا دارند که با انتخاب معاونی کارآمد، ضعف‌ها و خلاهای موجود خویش را پوشش دهند تا بتوانند با قدرت بیشتری در رقابت‌های انتخاباتی ظاهر گردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاملا هریس، پوشش دهنده ضعفهای بایدن

کاملا هریس، پوشش دهنده ضعفهای بایدن