مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 مرداد 1399 ساعت 03:302020-08-12اقتصادي

76 درصد از جمعیت آذربایجان غربی به شبکه فاضلاب متصل هستند


رییس هیئت مدیره و مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی گفت: 76 درصد از جمعیت استان تحت پوشش  شبکه فاضلاب قرار دارند.

- ایسنا/آذربایجان غربی رییس هیئت مدیره و مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی گفت: 76 درصد از جمعیت استان تحت پوشش  شبکه فاضلاب قرار دارند.

علیرضا رضوی در گفت و گو با ایسنا جمعیت تحت پوشش سامانه های جمع آوری و دفع بهداشتی فاضلاب در استان را 76 درصد اعلام کرد و گفت: یک میلیون و 923هزار نفر از جمعیت استان از مزایای سامانه های جمع آوری و دفع بهداشتی فاضلاب برخوردار هستند.

وی ادامه داد: مردم شهرهای ارومیه، بوکان، پیرانشهر، خوی، سردشت، سلماس، قره ضیاالدین، مهاباد، میاندوآب و نقده از شبکه فاضلاب برخوردار هستند.

رضوی از پیش بینی اجرای 115 کیلومتر شبکه فاضلاب در سال جاری در استان خبر داد و اظهار کرد: اجرای 60 کیلومتر از شبکه جمع آوری فاضلاب پیش بینی شده از محل اعتبارات عمرانی و 55 کیلومتر نیز از محل اعتبارات جاری خواهد بود.

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان در خصوص اجرای خطوط انتقال فاضلاب نیز تصریح کرد: برای سال جاری 9 کیلومتر خط انتقال فاضلاب پیش بینی شده که در صورت اخذ موافقت نامه های مربوطه و تامین اعتبارات مورد نیاز، در شهرهای ارومیه، بوکان، تکاب، جالدران، خوی، سردشت و ماکو به مرحله اجرا گذاشته خواهند شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

76 درصد از جمعیت آذربایجان غربی به شبکه فاضلاب متصل هستند

76 درصد از جمعیت آذربایجان غربی به شبکه فاضلاب متصل هستند