مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 مرداد 1399 ساعت 03:252020-08-12اقتصادي

«آجر به آجر» در کرمانشاه/ 75 میلیارد تومان برای مدرسه سازی هدف گذاری شده است


مدیر کل نوسازی و تجهیز مدارس استان کرمانشاه گفت: امسال هدفی که برای طرح «آجر به آجر» در استان داریم به میزان 75 میلیارد تومان است که اگر محقق شود به همین میزان کمک های دولتی هم کمک می شود و به 150 میلیارد تومان ارتقا پیدا می کند.

- مرزبان نظری امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه، اظهار داشت: فضای آموزشی به عنوان عاملی پویا و تاثیرگذار در یادگیری محسوب می شود، نوسازی مدارس رغبت بیشتری در دانش آموزان برای فعالیت های درسی و آموزشی ایجاد کرده است در این بین فرهنگ مدرسه سازی به عنوان یکی از مصادیق عملی کار خیر در  استان با رونق چشمگیری روبه رور است.

وی ادامه داد: طرح آجر به آجر به نیت مشارکت خیرین در امر مدرسه سازی برنامه ریزی شد، طرح  به مجلس رفت و تصویب شد مبنی بر اینکه اگر خیری یک مدرسه بسازد، دولت هم یک مدرسه در کنار آن می سازد.

 مدیر کل نوسازی و تجهیز مدارس استان کرمانشاه تصریح کرد: سند بنیادین آموزش و پروش 6 تا زیرنظام دارد که یکی مربوط به تامین تجهیزات مدارس است از این رو بسته تحولی آجر به آجر امسال به عنوان طرحی که کمک های خرد مردمی را به بحث مدرس سازی وارد می کند و سبب گسترش مشارکت های مردمی به صورت خرد و کلان می شود، مطرح شده یعنی اگر کسی بتواند به اندازه هزینه یک آجر به مدرسه سازی کمک کند به عنوان خیر مدرسه ساز شناس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«آجر به آجر» در کرمانشاه/ 75 میلیارد تومان برای مدرسه سازی هدف گذاری شده است

«آجر به آجر» در کرمانشاه/ 75 میلیارد تومان برای مدرسه سازی هدف گذاری شده است