مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 مرداد 1399 ساعت 03:252020-08-12سياسي

تطابق 63 درصدی برنامه های وزیر پیشنهادی صمت با اسناد بالادستی


سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت: نتایج بررسی برنامه های ارائه شده «مدرس خیابانی»، حکایت از آن دارد که 63 درصد برنامه های او با اسناد بالادستی تطابق دارد.

- سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت: نتایج بررسی برنامه های ارائه شده مدرس خیابانی ، حکایت از آن دارد که 63 درصد برنامه های او با اسناد بالادستی تطابق دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، حجت الله فیروزی در جلسه علنی امروز (چهارشنبه) مجلس شورای اسلامی و در جریان بررسی صلاحیت وزیر پیشنهادی صنعت، معدن و تجارت، گزارش کمیسیون صنایع و معادن درباره برنامه های وی را قرائت کرد.

متن کامل این گزارش به این شرح است: بسمه تعالی هیئت رییسه محترم مجلس شورای اسلامی با سلام و احترام ضمن آرزوی سلامتی برای ملت بزرگ ایران، بازگشت به نامه شماره 30478/12/ د مورخ 15/05/1399 و در اجرای ماده (202) قانون آیین نامه داخلی مجلس شورای اسلامی به منظور بررسی صلاحیت، انطباق مدارک، سوابق و برنامه های وزیر محترم پیشنهادی صنعت، معدن و تجارت و تطبیق آن ها با اسناد بالادستی، جلسه ای در روز یکشنبه مورخ 19/05/1399 با حضور آقای مهندس حسین مدرس خیابانی و اعضای محترم این کمیسیون تشکیل گردید.

اینک گزارش آن جهت استحضار نمایندگان محترم تقدیم می گردد: در راستای بررسی صحت مدارک تحصیلی وزیر پیشنهادی صنعت، معدن و تجارت در مقاطع م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تطابق 63 درصدی برنامه های وزیر پیشنهادی صمت با اسناد بالادستی

تطابق 63 درصدی برنامه های وزیر پیشنهادی صمت با اسناد بالادستی