مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 مرداد 1399 ساعت 03:252020-08-12اقتصادي

معرفی 6000 کارگر زنجانی برای دریافت بیمه بیکاری


مدیر روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان، از معرفی 6000 کارگر زنجانی برای دریافت بیمه بیکاری به تامین اجتماعی خبر داد.

- ایسنا/زنجان مدیر روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان، از معرفی 6000 کارگر زنجانی برای دریافت بیمه بیکاری به تامین اجتماعی خبر داد.

علی کریمی در گفت وگو با ایسنا، با بیان اینکه با شیوع ویروس کرونا در کشور و به تبع آن در استان زنجان، مشاغل زیادی تحت الشعاع شیوع این ویروس قرار گرفته است، گفت: با توجه به تاثیرگزاری شیوع ویروس کرونا بر روی مشاغل مختلف، شاهد بالا رفتن آمار دریافت کنندگان بیمه بیکاری در استان هستیم.

وی با یادآوری اینکه آمار ثبت نامی ها در زمینه دریافت بیمه بیکاری بیانگر آن است که 6000 کارگر زنجانی مشمول دریافت این بیمه بوده و به تامین اجتماعی استان معرفی شده اند، افزود: در حال حاضر معیشت یکی از دغدغه های اصلی جامعه کارگری در دوران کرونایی است که امیدواریم هر چه زودتر شاهد بازگشت به روزهای گذشته باشیم.

این مسئول با بیان اینکه پروسه دریافت بیمه بیکاری برای کارگران آسیب دیده از کرونا با ثبت نام در سامانه کارا آغاز می شود، تصریح کرد: بر همین اساس و طبق ثبت نامی های صورت گرفته در استان، در حدود 6000 نفر در استان برای دریافت بیمه بیکاری به تامین اجتماعی معرفی شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معرفی 6000 کارگر زنجانی برای دریافت بیمه بیکاری

معرفی 6000 کارگر زنجانی برای دریافت بیمه بیکاری