مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 مرداد 1399 ساعت 03:202020-08-11سياسي

احضار تعدادی از مدیران شرکت های بزرگ صنعتی و معدنی استان کرمان به دستگاه قضا


دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کرمان از احضار تعدادی از مدیران و کارشناسان واحدهای اقتصادی صنعتی و معدنی استان به دستگاه قضایی و اخذ توضیحات از آنها خبر داد.

- ایسنا/کرمان دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کرمان از احضار تعدادی از مدیران و کارشناسان واحدهای اقتصادی صنعتی و معدنی استان به دستگاه قضایی و اخذ توضیحات از آنها خبر داد.

دادخدا سالاری در جمع خبرنگاران درباره نظارت دستگاه قضا بر عملکرد واحدهای بزرگ معدنی استان کرمان تصریح کرد: دادستانی کرمان به موضوع نظارت هوشمندانه با نگاه مدعی العمومی به نحوه فعالیت شرکت های بزرگ صنعتی و معدنی استان با دغدغه حفظ حقوق بیت المال ورود کرده و پرونده های مربوط به این موضوع در دست رسیدگی قرار دارد.

سالاری از احضار تعدادی از مدیران و کارشناسان این واحدهای اقتصادی به دستگاه قضایی و اخذ توضیحات آنها خبر داد و افزود: پرونده های مربوط به این موضوع باز هستند و در مرحله کارشناسی قرار دارند .

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کرمان تصریح کرد: علی رغم این موضوع که اعلام می شود که بسیاری از شرکت های بزرگ اقتصادی استان کرمان خصولتی هستند، اما بخش زیادی از سهام آنها مربوط به دولت است و دادستانی کرمان از باب حفظ حقوق بیت المال به این موضوعات ورود کرده و ضمن رصد فعالیت های اقتصادی این ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احضار تعدادی از مدیران شرکت های بزرگ صنعتی و معدنی استان کرمان به دستگاه قضا

احضار تعدادی از مدیران شرکت های بزرگ صنعتی و معدنی استان کرمان به دستگاه قضا