مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 مرداد 1399 ساعت 03:152020-08-11سياسي

مشکل مسکن با طرح مسکن انقلاب حل خواهد شد


نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی گفت: با طرح مسکن انقلاب در دو برنامه پنج ساله به طور کلی مشکل مسکن در کشور حل خواهد شد.

- ایسنا/آذربایجان شرقی نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی گفت: با طرح مسکن انقلاب در دو برنامه پنج ساله به طور کلی مشکل مسکن در کشور حل خواهد شد.

سید محمدرضا میرتاج الدینی در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: در ابتدای مجلس یازدهم صحبت هایی با نمایندگان انجام دادیم که باید یک سری برنامه های راهبردی را در مجلس اجرا کنیم تا مجلس از روزمرگی کنونی خارج شود و اهداف اصلی را پیش ببرد و در همین راستا فراکسیون راهبردی را به عنوان اولین فراکسیون مجلس یازدهم تشکیل دادیم که مسئولیت این فراکسیون با بنده است و هدفمان این است که کارهای اصلی را در این فراکسیون انجام دهیم.

وی ادامه داد: از جمله اقداماتی که می تواند یکی از کارنامه های درخشان مجلس یازدهم باشد، اصلاح نظام بانکی و رفع عیوب سیستم فعلی است و در واقع ما می خواهیم بانک داری اسلامی کامل و درستی را تنظیم کنیم که خوشبختانه تعدادی از نمایندگان متخصص در این حوزه تحقیقات و اقداماتی را انجام داده اند و طرح اولیه نیز آماده است، البته در مجلس دهم نیز کلیاتی در این خصوص طرح شد که قرار است آن موضوع بازنگری و دوباره در مجلس مطرح شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشکل مسکن با طرح مسکن انقلاب حل خواهد شد

مشکل مسکن با طرح مسکن انقلاب حل خواهد شد