مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 مرداد 1399 ساعت 03:152020-08-11اقتصادي

جریان آردهای بی کیفیت توزیعی در بین نانوایان بروجنی چه بود؟


برخی نانوایان بروجنی علت بی کیفیت بودن نان در این شهرستان را بی کیفیت بودن آردهای توزیعی عنوان کرده اند در همین خصوص نیز کلیپی در فضای مجازی منتشر شده است، - ایسنا/چهارمحال و بختیاری برخی نانوایان بروجنی علت بی کیفیت بودن نان در این شهرستان را بی کیفیت بودن آردهای توزیعی عنوان کرده اند در همین خصوص نیز کلیپی در فضای مجازی منتشر شده است، این موضوع را از مسئول مربوطه جویا شدیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، چند روز گذشته کلیپی در فضای مجازی از گلایه های یک نانوای بروجنی بر بی کیفیت بودن آرد یارانه توزیعی در بین نانوایان این شهرستان منتشر شده است، در این کلیپ اجسام خارجی در کیسه های آرد مشاهد می شود که قطعا این آرد بی کیفیت می تواند سلامت شهروندان را به خطر بیندازد.

در این کلیپ کوتاه نانوا معتقد است بی کیفیت بودن نان به علت بی کیفیت بودن آرد تولیدی در یکی از کارخانجات آرد در شهرستان بروجن است، خبرنگار ایسنا این موضوع را از مدیرکل شرکت غله و خدمات بازرگانی چهارمحال و بختیاری جویا شده است، پاسخ مسئول مربوطه به شرح زیر است.

کیقباد قنبری در گفت وگو با ایسنا در خصوص گلایه برخی از نانوایان در خصوص پایین بودن کیفیت آرد یارانه ای، اظهار کرد: در کارخانجات آرد چهارمحال و بختیاری، آرد بر اساس استانداردها تولید می شود و از کیفیت مطلوبی برخوردار ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جریان آردهای بی کیفیت توزیعی در بین نانوایان بروجنی چه بود؟

جریان آردهای بی کیفیت توزیعی در بین نانوایان بروجنی چه بود؟