مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 مرداد 1399 ساعت 03:102020-08-11اقتصادي

عملیات احداث مجموعه بزرگ اقامتی_ تجاری بازرگان از سر گرفته شد


مدیر توسعه گردشگری سازمان منطقه آزاد ماکو گفت: عملیات احداث هتل و مجموعه بزرگ تجاری بازرگان با عنوان (بازارچه مرزی بازرگان) با پیگیری های مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ماکو عملیات احداث آن از سرگرفته شد.

- ایسنا/آذربایجان غربی مدیر توسعه گردشگری سازمان منطقه آزاد ماکو گفت: عملیات احداث هتل و مجموعه بزرگ تجاری بازرگان با عنوان (بازارچه مرزی بازرگان) با پیگیری های مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ماکو عملیات احداث آن از سرگرفته شد.

مهدی عبداله زاده در گفت و گو با ایسنا، با بیان اینکه این مجموعه گردشگری با سرمایه گذاری 7000 میلیارد ریالی بخش خصوصی احداث می شود، افزود: این پروژه در زمینی به مساحت 5000 مترمربع و در 12 طبقه که دو طبقه زیرزمین به عنوان پارکینگ و طبقه همکف به عنوان مجتمع تجاری و طبقات بالا به عنوان هتل چهار ستاره با 52 اتاق و مجموعه های تفریحی از جمله استخر، سالن های کنفرانس، سینما و غیره در حال احداث است.

وی با بیان اینکه این تعداد مغازه های این مجتمع تجاری 156 واحد است، ادامه داد: در این هتل و مجتمع تجاری برای تعداد 286 خودرو پارکینگ در نظر گرفته شده است.

عبداله زاده میزان اشتغالزایی در هتل این مجموعه را 250 نفر بطور مستقیم در مجموعه هتل و بخش تجاری عنوان کرد و اظهار کرد: این پروژه در فاز اول مجموعه تا دوسال آینده به اتمام می رس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عملیات احداث مجموعه بزرگ اقامتی_ تجاری بازرگان از سر گرفته شد

عملیات احداث مجموعه بزرگ اقامتی_ تجاری بازرگان از سر گرفته شد