مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 مرداد 1399 ساعت 03:102020-08-11ورزشي

حفظ سرمایه اجتماعی اولویت شهرداری و شورای شهر قزوین است


رییس کمیسیون فرهنگی ورزشی شورای اسلامی شهر قزوین گفت: شهرداری و شورای شهر همواره خود را حامی تشکل های غیردولتی می دانند و سرمایه اجتماعی و حفظ آن برای ما از اهمیت بالایی برخوردار است.

- ایسنا/قزوین رییس کمیسیون فرهنگی ورزشی شورای اسلامی شهر قزوین گفت: شهرداری و شورای شهر همواره خود را حامی تشکل های غیردولتی می دانند و سرمایه اجتماعی و حفظ آن برای ما از اهمیت بالایی برخوردار است.

مهدیه سادات قافله باشی در جلسه علنی شورای شهر قزوین که شب گذشته 21 مرداد برگزار شد، بیان کرد: با توجه به فقر سرانه ورزشی در جنوب شهر قزوین، قرار است که قسمتی از فضای خالی پل امام رضا (ع) به فضای ورزشی اختصاص پیدا کند، بنابراین در طرح تهیه شده زمین های والیبال و بسکتبال و میز پینگ پونگ در نظر گرفته شده است.

وی افزود: در جلسه کمیسیون فرهنگی ورزشی شورای شهر قزوین مصوب شد که مدیر عامل سازمان فرهنگی و ورزشی شهرداری قزوین به عنوان بهره بردار و هماهنگ کننده فعالیت کند و طرح پروژه ظرف یک هفته آینده آماده شود، همچنین نور پردازی برعهده سازمان زیباسازی شهرداری قرار گرفت، معاونت ترافیک نیز اصلاح ترافیک و عبور و مرور شهروندان و سازمان فضای سبز نیز ایمنی این طرح را برعهده دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حفظ سرمایه اجتماعی اولویت شهرداری و شورای شهر قزوین است

حفظ سرمایه اجتماعی اولویت شهرداری و شورای شهر قزوین است