مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 مرداد 1399 ساعت 03:102020-08-11سياسي

پیکر ماه چهره خلیلی در لندن تشییع شد


پیکر هنرمند کشورمان ماه چهره خلیلی در میان حزن و اندوه خانواده و دوستداران آن مرحومه در لندن تشییع و در آرامستان هِندون واقع در شمال غرب لندن آرام گرفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از«تابناک» به نقل از خبرگزاری صدا و سیما از لندن، ماهنده سلیمانی مادر مرحومه ماه چهره خلیلی در مصاحبه با خبرگزاری صداوسیما ضمن قدردانی از ابراز همدردی گسترده مردم ایران و جامعه هنری کشورمان با خانواده مرحومه خلیلی اظهارداشت: ما هم ملت ایران را دوست داریم هر چند که از آنان دوریم.

وی افزود: درخواست‌های بسیاری مطرح شد که پیکر ماه چهره به ایران منتقل و خاکسپاری شود، اما از انجا که خانواده وی در انگلستان ساکن هستند، خواستیم اجازه دهند پیکرش در مکانی که خانواده حضور دارند به خاک سپرده شود.

مادر مرحومه ماه چهره خلیلی با تاکید بر اینکه روح ماه چهره، چون قلب ما با ایران و ایرانی خواهد بود درباره ویژگی‌های اخلاقی آن فقیده سعیده گفت: ماه چهره روز عید قربان متولد شد و روز عید غدیر جان به جان آفرین تسلیم کرد.

وی افزود: ماه چهره ارادتی خاص به امیر مومنان حضرت علی (ع) داشت و شاید بسیاری از مردم به علت اینکه ماه چهره به ائمه اطهار (ع) ارادت خاصی داشت بیشتر او را دوست داشتند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیکر ماه چهره خلیلی در لندن تشییع شد

پیکر ماه چهره خلیلی در لندن تشییع شد