مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 مرداد 1399 ساعت 03:102020-08-11سياسي

مسئولیت پذیری؛ از شرایط استحکام بنیان خانواده


یک کارشناس مسائل خانواده با تأکید برلزوم مسئولیت پذیری تمام اعضای خانواده در تمام ابعاد تربیتی، اقتصادی و فرهنگی، گفت: این امر یکی از شرایط استحکام بنیان خانواده است.

- حجت الاسلام والمسلمین حیدر خلج در گفت وگو با ایسنا، مسئولیت پذیری تمام اعضای خانواده را یکی از شرایط استحکام در خانواده ها برشمرد و افزود: قرآن کریم به ما دستور می دهد که هم خودتان با تقوا باشید و هم خانواده را به سمت تقوا دعوت کنید.

وی با تأکید بر لزوم مسئولیت پذیری تمام اعضای خانواده در تمام ابعاد تربیتی، اقتصادی و فرهنگی، اضافه کرد: نکته دیگری که موجب استحکام و قوام خانواده می شود رعایت حقوق متقابل تمام اعضای خانواده است که ازجمله آن ها حقوق زن نسبت به مرد، حقوق والدین نسبت به فرزندان و حقوق فرزندان نسبت به والدین است.

خلج ایجاد امنیت روانی و روحی در تمام اعضای خانواده را نکته ای دانست که باعث استحکام خانواده ها شده و از اهمیت وافری برخوردار، بیان کرد: اختلافات و مشاجرات بین خانواده ها باید به صورت عاقلانه و عادلانه حل شود.

این کارشناس مذهبی با بیان این که بهترین راه حل اختلافات و مشاجرات بین خانواده ها مشاوره و هم فکری است، اظهار کرد: مرد به عنوان مدیر یک خانواده نقش مهم مدیریتی دارد و باید در حل اختلاف بین اعضای خانواده و افزایش استحکام آن نقش آفری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسئولیت پذیری؛ از شرایط استحکام بنیان خانواده

مسئولیت پذیری؛ از شرایط استحکام بنیان خانواده