مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 مرداد 1399 ساعت 03:002020-08-11بين الملل

درگیری عناصر وابسته به ابوظبی و ریاض در جنوب یمن ادامه دارد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، درگیری بین نظامیان وابسته به دولت مستعفی یمن (تحت حمایت عربستان سعودی) و عناصر المجلس الانتقالی الجنوبی (شورای انتقالی، - نظامیان وابسته به عربستان و عناصر شورای انتقالی (وابسته به امارات) همچنان در جنوب یمن درگیر هستند و تجهیزات نظامی جدید به این منطقه ارسال شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، درگیری بین نظامیان وابسته به دولت مستعفی یمن (تحت حمایت عربستان سعودی) و عناصر المجلس الانتقالی الجنوبی (شورای انتقالی، وابسته به امارات) که از شامگاه دوشنبه هفته جاری دوباره آغاز شد، همچنان ادامه دارد.

شبکه خبری روسیا الیوم گزارش داد که این درگیری ها سه شنبه (روز گذشته) در محور الطریه و روستای الشیخ سالم در استان ابین (جنوب یمن) ادامه داشته است.

این شبکه گزارش داد که نظامیان وابسته به دولت مستعفی، تجهیزات نظامی جدید از استان مأرب به سمت شهر ساحل شقره انتقال داده اند.

منابع محلی هم خبر دادند که درگیری دو طرف، با حملات راکتی و توپخانه ای بوده و درگیری های روزهای دوشنبه و سه شنبه نیز از زمان اعلام آتش بش، شدیدترین درگیری اعلام شده است.

اخیرا دولت مستعفی یمن و شورای انتقالی جنوب با سازوکار جدیدی که عربستان سعودی برای اجرای توافق ریاض ارائه داد، موافقت کردند و رییس جمهور دولت مستعف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درگیری عناصر وابسته به ابوظبی و ریاض در جنوب یمن ادامه دارد

درگیری عناصر وابسته به ابوظبی و ریاض در جنوب یمن ادامه دارد