مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 مرداد 1399 ساعت 02:552020-08-11سياسي

اعتراض رییس کمیسیون فرهنگی شورای شهر کرج به تکروی شهردار و هیات رییسه شورا


رییس کمیسیون فرهنگی شورای شهر کرج گفت: همه اعضای شورا باید در خصوص تصمیمات و تفاهم نامه های شورا و شهرداری مطلع باشند و آقای شهردار اجازه ندارد جزیره ای عمل کند.

- منصور وحیدی رییس کمیسیون فرهنگی شورای شهر کرج در گفت و گو با خبرنگار فارس در کرج در اعتراض به اعلام خبر انعقاد تفاهم نامه همکاری بین شهرداری کرج، اداره کل میراث فرهنگی و دانشکده پردیس کشاورزی کرج مبنی بر ایجاد موزه در محل کاخ سلیمانیه گفت: داب بنده در این شورا این بوده است که با تفاهم و تعقل مسائل را حل کنیم و به شورا برای حل مشکلات مردم کمک کنیم اما این به دور از اخلاق است که اعضای شورا از متن تفاهم نامه اطلاعی نداشته باشند.

بنده رییس کمیسیون فرهنگی هستم و هیچ اطلاعی از موضوع و محتوای تفاهم نامه ندارم! وحیدی ادامه داد: یک روز با اقای شهردار دعوا و قهر می کنند و روز دیگر شهردار را بر می دارند و می روند تفاهم نامه می نویسند! این عضو شورای شهر کرج اظهار داشت: ما دنبال کار مردم هستیم و دنبال بازی های سیاسی هم نیستیم و منظر و نگاه فرهنگی مان را هم برای هویت بخشی به این شهر گذاشته ایم و در این مسیر کمک خواهیم کرد اما این رفتارهای سلیقه ای و جزیره ای هیات رییسه برای نشستن در محافل خاص و تصمیم گیری کردن به نمایندگی از کلیت اعضای شورا بدون اطلاع اعضا درست نیست و موجب اختلاف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعتراض رییس کمیسیون فرهنگی شورای شهر کرج به تکروی شهردار و هیات رییسه شورا

اعتراض رییس کمیسیون فرهنگی شورای شهر کرج به تکروی شهردار و هیات رییسه شورا