مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 مرداد 1399 ساعت 02:502020-08-11اقتصادي

استانداری تهران: انبار نفت شهران ایمن است/ جابجایی اعتبار زیادی نیاز دارد


مدیرکل مدیریت بحران استان تهران فعالیت انبار نفت شهران را مطابق با استانداردهای شرکت نفت دانست و گفت: با توجه به شرایط اعتباری کشور، جابجایی این مرکز به بیرون از محدوده شهری تامین اعتبار قابل ملاحظه ای را نیاز دارد.

- منصور درجاتی مدیرکل مدیریت بحران استان تهران در گفت وگو با خبرنگار فارس درباره حاشیه های انبار نفت شهران اظهار کرد: فعالیت این مرکز طبق استاندارد ها است.

وی در ادامه افزود: در زمان جانمایی و احداث انبار نفت در شهران، فاصله مراکز سکونتگاهی چشمگیر و حتی بیش از معیارهای شرکت نفت بوده لیکن به مرور زمان با توسعه بی رویه ساخت و سازها و بدون توجه به عدم رعایت حریم مخازن کلان سوخت در منطقه شهران این فاصله ایمن بهم خورده است.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری تهران در همین رابطه ادامه داد: پروتکل های تامین و نگه داری بروز شده و دائما توسط سازمان ایمنی و آتش نشانی، سازمان استاندارد و HSE شرکت نفت بنا رصد و به تایید مبادی ذیربط می رسد.

درجاتی فعالیت انبار نفت شهران را مطابق استانداردها دانست و تصریح کرد: جابجایی این مرکز برنامه ریزی کلان و اعتبار قابل ملاحظه ای را نیاز داشته و با یک وعده و چند جلسه امکان پذیر نیست.

وی درباره نظر استانداری مبنی بر جابجایی این مرکز بیان داشت: اگر با اتفاق آراء دستگاه های صیانتی متفقا به انت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استانداری تهران: انبار نفت شهران ایمن است/ جابجایی اعتبار زیادی نیاز دارد

استانداری تهران: انبار نفت شهران ایمن است/ جابجایی اعتبار زیادی نیاز دارد