مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 مرداد 1399 ساعت 02:302020-08-11بين الملل

نل آویو: مقابل تهدیدهای حزب الله دست بسته نمی نشینیم


وزیر خارجه رژیم صهیونیستی هشدار داد: ما در مقابل تهدیدات حزب الله که حاکمیت ما را نقض کرده و به شهروندان ما آسیب می رساند، دست بسته و بی تفاوت نخواهیم ماند.

- وزیر خارجه رژیم صهیونیستی هشدار داد: "ما در مقابل تهدیدات حزب الله که حاکمیت ما را نقض کرده و به شهروندان ما آسیب می رساند، دست بسته و بی تفاوت نخواهیم ماند.

" به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از رای الیوم، گابی اشکنازی، وزیر خارجه رژیم صهیونیستی در جریان بازدید از مرزهای شمالی به همراه برخی از سفرای کشورهای عضو شورای امنیت تاکید کرد: تل آویو در مقابل تهدیدات حزب الله که حاکمیت ما را نقض کرده و به شهروندان ما آسیب می رساند ، دست بسته و بی تفاوت نخواهیم ماند و ما از اعطای اختیارات گسترده تر به نیروهای یونیفل حمایت می کنیم.

اشکنازی مدعی شد: حزب الله در مناطق پرجمعیت فعالیت می کند و از شهروندان لبنانی به عنوان سپر انسانی استفاده می کند! در همین راستا، رسانه های رژیم صهیونیستی اعلام کردند: وزیر خارجه اسراییل از اختیاردهی های گسترده تر به نیروهای یونیفل حمایت می کند زیرا معتقد است این امر باعث افزایش توانمندی های آنها برای عملکرد بهتر علیه حزب الله می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نل آویو: مقابل تهدیدهای حزب الله دست بسته نمی نشینیم

نل آویو: مقابل تهدیدهای حزب الله دست بسته نمی نشینیم