مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 مرداد 1399 ساعت 02:202020-08-11پزشكي

از چه پاکننده ای برای صورت استفاده کنیم؟


پوست صورت به دلیل نازک بودن و قرارگرفتن زیاد در معرض نور آفتاب از حساسیت بیشتری برخوردار است و بانوان به دلیل استفاده از انواع مواد آرایشی و ضدآفتاب ها توجه بیشتری به سلامت و زیبایی پوست خود دارند.

- ایسنا/چهارمحال و بختیاری پوست صورت به دلیل نازک بودن و قرارگرفتن زیاد در معرض نور آفتاب از حساسیت بیشتری برخوردار است و بانوان به دلیل استفاده از انواع مواد آرایشی و ضدآفتاب ها توجه بیشتری به سلامت و زیبایی پوست خود دارند.

اما عده ای آن قدر که به استفاده از برندی خاص از اقلام آرایشی اهمیت می دهند، توجه آن چنانی به پاک کننده این آرایش نداشته و اهمیتی به این مسئله نمی دهند، ولی باید دانست که جدای از خرید مارکی خاص، کیفیت شوینده های صورت مهم و ضروری است.

محمد شاهقلی، داروساز در چهارمحال و بختیاری در گفت وگو با ایسنا با بیان اینکه شوینده ها به دو دسته صابونی و غیرصابونی تقسیم می شوند، اظهار کرد: انواع صابونی با فرمولاسیون چربی و سود سوزآور تهیه شده و چون دارای سود هستند، در درازمدت سبب قلیایی شدن پوست می شوند.

این داروساز با تاکید بر اینکه قلیایی شدن پوست به مرور سبب چروک شدن پوست نیز می شود، افزود: شوینده های غیر صابونی بر انواع صابونی ارجحیت دارند و با قابلیت تنظیم PH پوست و تغییر ندادن آن همواره می توانند مورد استفاده قرار بگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از چه پاکننده ای برای صورت استفاده کنیم؟

از چه پاکننده ای برای صورت استفاده کنیم؟